Égi jelek pedig vannak...

2020.08.22

Minden csak rajtunk múlik, hogy észre vesszük e felénk érkező jeleket. Egyáltalán értjük e az üzenetét a jelnek? 

A terhességem előtt kaptam jeleket. Furcsa is volt. Nem értettem kezdetben, így utólag minden világossá vált. 

Először egy álom jött. Hatalmas fény formájában jelent meg. Én magam nem is igazán aludtam olyan mintha félig ébren lettem volna. Inkább a különös pillanattól szorgalmaztam volna a visszaalvást. De a fénnyel nem volt mindennek vége, egy csodálatos olyában lévő kisbabát láttam. Ez nem tartott sokáig. De mint álom vagy fél álom nagyon maradandó volt a számomra. Foglalkoztatott az álom tartalma az következő napokban. Nem tudtam olyan gyorsan feledni, mint ahogy általában az álmok tovaszállnak. 

Néhány napra rá az égen jelent meg egy magzati pózban lévő felhőcsomó. Szinte előttem rendeződött a felhő baba formába. Akkor már valami történhetett legbelül amiből persze én még fizikailag semmit nem éreztem. 

A tartalom felosztásához használj címsorokat

Rövidebb bekezdésekkel a szöveg könnyebben olvasható. Próbálj meg egy bekezdésben csak egy fő gondolatra összpontosítani, így olvasóid számára átláthatóbb lesz a bejegyzésed. A fontos részeket kiemelheted. Már csak egyetlen dolog maradt hátra, a cikk megírása. Elkészítettünk neked néhány bejegyzést, így láthatod, milyen egyszerű a bejegyzés formázása. Illo inventore veritatis et quasi architecto beatae vitae dicta sunt explicabo nemo enim ipsam voluptatem quia voluptas sit aspernatur aut odit aut fugit sed quia.

Consequuntur magni dolores eos qui ratione voluptatem sequi nesciunt neque porro quisquam est qui dolorem ipsum quia dolor sit amet consectetur adipisci velit sed quia non numquam eius modi tempora incidunt ut labore et dolore.

A tartalom vizuális felosztásához használj képszakaszokat

A címsorokon kívül a képszakaszok segítenek a tartalom helyes felosztásában. A bejegyzésed képek segítségével oszthatod fel szakaszokra, amelyek megfelelően kiegészíti a szöveged.

Idézett szövegek kiemeléséhez használd az idézetblokk formázási lehetőséget.

Ea commodi consequatur quis autem vel eum iure reprehenderit qui in ea voluptate velit esse quam nihil molestiae consequatur vel illum qui dolorem eum fugiat quo voluptas nulla pariatur at vero eos et accusamus et iusto odio dignissimos.

©1054.Budapest, Honvéd u. 3.  e-mail: eselyegyesulet@gmail.com
Az oldalt a Webnode működteti
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el